fredag, juli 13, 2012

Tappat motivationen

Har helt tappat motivationen till att göra något, vad det än gäller. Kan bero på att jag får göra allt här hemma, jag får säga åt honom att diska då han inte gör det självmant. Helt sjukt egentligen, jag är ingen hushållerska och ändå gör jag det mesta, men det får bli ändring på det! Nu får han diska allt i fortsättningen eftersom jag tvättar och dammsuger.

Har ingen motivation till att gå på bandet längre, för det känns som det inte spelar någon roll. Det är ingen som ser resultaten ändå, så varför ska jag försöka? Jag har gjort det för mig själv, men vill gärna ha lite uppmuntran. Känns som jag tappat det mesta och är inne i mina vanliga ätarrutiner igen, och de är inte bra! Jag får verkligen inte tappa mina rutiner, då faller jag väldigt långt och det är en lång väg upp till ytan igen för mig. Vet inte ens om vägen upp blir kortare, känns nästan som att den blir längre. Trött på det mesta just nu känns det som, och inte nöjd med mig själv igen och det suger! Måste försöka få in rutinerna igen och få bort den här ledan som drabbat mig!

Nya tag i morgon, eller vad säger man?

2 kommentarer:

Lena sa...

kom över på lördag så kan vi försöka liva upp dig lite :) Egentid är oftast det bästa.

Ella sa...

Får ta och se över det! =)