måndag, juli 16, 2012

Träning

Var skitduktig med träningen idag, inte så mycket med maten. Gick på bandet en timme i morse innan frukost, känns skönt att vara igång med det igen! Sen nu på kvällen så var jag och syrran iväg och tränade pulsgympa i Sveaparken. Det var tuffare den här gången, men det beror nog på att denna gång var det sol och inte regn och hagel. Fast det märks ju att koordination inte är min starkaste sida, blir det för många steg inpå varandra så kör det ihop sig, men jag håller igång ändå så gott det går.
Tvä träningspass blev det alltså idag, svinskönt!

Måste dock bli bättre på det här med sötsaker, kan inte vräka i mig det som jag gör nu. Får se till att ta tag i det hela!

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa ut boken jag håller på i, den närmar sig slutet och snart vet jag vem mördaren är!

Puss och godnatt!

Inga kommentarer: