torsdag, juli 26, 2012

Helgen och i morgon

Helgen bestod av mycket badande och solande, och även igår bestod av badande! Badade iaf två timmar själv i Säbylund igår då Dan var iväg och fixade med saker i Kumla.
Jobbade i tisdags och idag, vi har varit till lekparken och gungat o grejat. Idag fick jag dock en hel spade sand i huvudet när jag såg mig om för ett ögonblick! Så jag har plockat sandkorn hela dagen ur hårbotten, men ska snart hoppa in i duschen så jag blir av med det!
Det är helt fantastiskt hur min jobbfamilj får mig att känna mig som en del av dem! När de grillar, så grillar de åt mig med, de inkluderar mig och försäkrar mig varje gång om att det är okej att jag går och äter saker ur deras kyl och grejer (nej, jag gör inte det, men jag får om jag vill..haha). De hämtar vatten och grejer och får mig verkligen att känna mig värdefull där! Kommer grina ögonen ur mig när de åker hem igen!

I morgon blir det bara lugnt och slappt, eller, nej det blir det visst inte alls. I morgon ska jag först ner till kontoret eftersom de strular med lönen från städningarna jag gjorde (jag är INTE förvånad), det kommer lösa sig, men trist att behöva trassla.
Sen på tidiga eftermiddagen ska jag ut till Broby och fira syrran som fyller hela 28 år idag! Men det kommer säkerligen bli mest att hänga med älskade skruttisarna! Säger som Matilda alltid säger till mig, "jag snaknar" dom.
Ska även gå på bandet i morgon, har utökat tiden lite på gångerna jag går så nu försöker jag gå i 90 minuter istället för 60! Har hittat den perfekta serien att titta på, gamla Beverly Hills! Två avsnitt brukar bli lagom 90 minuter!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och spola av mig all sand.

Inga kommentarer: