onsdag, oktober 31, 2012

Ett år äldre

Då var man 31 då, hade en helt okej födelsedag trots att jag jobbade! 
Fick jättefina hudlotions och hårprodukter av jobbfamiljen, och ett kort med en jättefin text där de hade skrivit hur mycket jag betydde för dem. Det gjorde mig lite rörd faktiskt. De är så otroligt fina! 
Fikade lite med en av mina Jennysar, hon kom förbi med en god liten bakelse. Är glad att jag har vänner som henne, som ställer upp i vått och torrt! Oavsett hur velig jag än är! 

På kvällen efter jobbet firade jag och Dan lite med att beställa hem mat och så fick jag ett par ursnygga hörlurar till min telefon, rosa då såklart! Blev riktigt glad då jag inte pallar med de dåliga som följde med telefonen, och jag kan inte alltid låna de som han använder till datorn. 

Fick även veta att vi blev godkända i delkurs ett, så skönt att kunna släppa den och ägna oss helt åt c-uppsatsen. Ska ut i morgon och göra en pilotstudie inför våra riktiga observationer, är med lite skräckblandad förtjusning måste jag säga! Spännande! 
Firade födelsedagen idag med mamma, pappa och farfar och bjöd på lite tårta och så. Trevligt det med! 

Ska lägga mig för att läsa lite nu tror jag, passa på att försöka sova lite så jag är pigg och alert till pilotstudien och analyserandet! 

Är även nöjd med vissa beslut som tagits, känns bra men jag tar inte ut segern i förskott här inte. 

Har förresten inte hört något om jobbet jag var på intervju för, så jag går vidare och söker andra jobb istället och glömmer det där. Tydligen inte meningen att jag skulle ha det, då finns det något bättre runt hörnet!

Inga kommentarer: