tisdag, oktober 02, 2012

Omotiverad

Är så otroligt omotiverad till det mesta just nu. Skolan är skittråkig, vill bara komma igång med C-uppsatsen och ha den avklarad nu så jag kan få komma ut och jobba.
Är inne i en halvtråkig delkurs just nu och vare sig jag eller Jenny kan koncentrera oss på skrivandet, just för att det är så tråkigt. Vi ska skriva en uppsats på 6-8 sidor och vi började igår och skrev ett utkast, vi satt mellan 9 och 14 kanske, effektiv skrivtid blev sammanlagt max 40 minuter! Resten satt vi och pratade på, ibland behövs det också, så vi tar nya tag på onsdag. Satsar på att bli färdiga denna vecka, och fira lite i förtid med vin på lördag. Skönt att få slappna av en sekund iaf.

Har ingen motivation till att jobba, blir lite bättre när jag kommer dit men har ingen lust att åka från början. Sitter ju ändå bara och tittar på film typ.

Skulle behöva en solsemester, men det har man inte vare sig råd eller tid med! För pengar måste sparas till januari då jag inte får några pengar alls om jag inte fått något jobb. *suck*

Ja, inget känns kul just nu. Och snart är det dags att åka till skolan för ett onödigt seminarium, tid som vi kunde ha fått lägga på skrivandet, men det går ju inte såklart.

Ta en macka eller nåt och göra mig klar då.. *suck*

Inga kommentarer: