torsdag, oktober 18, 2012

Falsk

Jag ska på anställningsintervju nästa vecka! Ska bli så roligt med min första intervju! Räknar inte med att få jobbet (även om jag hoppas), men det är ändå bra att vara inne i intervjusvängen!
All övrig tid går till att plugga, skriva och läsa om vart annat. Kommer bli ännu mer hektiskt snart när vi ska ut och göra observationer och analysera dem sen.

För övrigt börjar jag tröttna på en del som kallar sig vänner. Jag måste väl börja se sanningen i vitögat och fatta att det är svårt att få nya, vettiga, vänner. Vänner som säger en sak, och gör en annan har jag väldigt svårt att kalla för vän. Får väl se hur det går, ska inte skaffa mig några nya än på ett tag iaf. Jag håller tillgodo med de jag har sen länge tillbaka, som jag vet att jag kan lita på.
Får ta upp de till snack och se vad som sägs, vet inte om jag kommer tro på det hen säger men jag ska väl åtminstone lyssna.
Jag är 31 år och borde väl ha lärt mig vilka som är vänner eller inte, och kanske inte släppa in  nya bara sådär, men så är det när man är naiv och vill lita på folk.

Inga kommentarer: