onsdag, december 09, 2009

Antagen

Då var man antagen till vårens kurs också, den inledande kursen i svenska inom programmet. Ska bli roligt att äntligen komma igång med det man ska göra, och få lite mer av en klasstillhörighet.

Skrivit klart mitt korta paper nu, om jag inte missuppfattat hela grejen förstås. I morgon blir det till att läsa Dewey och göra den individuella uppgiften till på fredag.

På eftermiddagen blir det pyssel med Neapea, pyssla lite julklappar till farmor o farfar, och kanske mamma också om hon vill det.

Nu ska jag ägna mig åt något annat.
Pöss

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

jahaja det var ju bra. Men är det inte så att du är garanterade plats utifrån att du läser program? förutsatt att du tagit de poäng du ska.

Ella sa...

haha.. joo, klart jag är.. =P tänkte jag skulle vara lite vitsig.. =P