torsdag, december 17, 2009

Julklappar - check!

Efter en heldag på stan med Lena så är jag nu klar med mina julklappar, köpt nästan alla nu, och har kollat ut ett par stycken jag och Dan ska köpa till hans syrras små killar och vad vi ska köpa till Nea. Så allt är klart, bara handla dom där sista sakerna men det är fort gjort.

I morgon ska jag gå med Dans mamma en stund på marieberg och välja min julklapp, blir ett klädesplagg. Har inte bestämt vilket än, luftade åt en kofta förut, men så var jag och Lena in på Gina och där fanns de en hel del jag skulle kunna tänka mig. Så vi får väl se i morgon vad det blir, men får ju inte sakerna förrän på julafton.

Blir ett spinningpass 11.45 i morgon med Linda på hennes favvopass, lite ska jag väl hålla igång ändå.
Måste skärpa mig med hela träningsgrejen, bli bättre på att träna. Jag vill ju träna, de är ju inte det, måste bara komma iväg också.

I morgon kväll är det spel-umgås-julkväll hemma hos Linda, har julklapparna klara. Mina är kanske inte så roliga, och inte så seriösa heller, men tänkte på dem allihop när jag såg dem. Alla får samma saker. Dock glömde jag att ta med dem hem till Dan, så får slå in dem hemma i morgon på dagen.

Nu ska jag nog ta och fundera lite på mitt paper och kanske kolla lite på Greys.

Inga kommentarer: