måndag, december 07, 2009

Julklappar

Sista dagen på VFUn var i fredags, tråkigt att lämna dem. Men supergoa som gav mig en hejdå-present, hade dom verkligen inte behövt! Men ska dit på fredag och kolla när de går lucia, så kommer inte hinna sakna dem så jättemycket!

Nu är jag snart klar med alla julklappar, har precis köpt till tjejerna. Bara mamma och pappa kvar, om dom nu ens ska få nåt nu när de ska åka till Thailand i april. Får väl se, hittar jag nåt så köper jag, annars får det vara.

Sitter och är snorig igen, jättekul.. verkligen.. Så ska försöka ta mig iväg och kolla upp om jag har några allergier.



Nu ska jag ta mig en macka eller så.

4 kommentarer:

hannah sa...

haha så mamma o pappas julklapp från dig blir att de får betala sin egen thailand resa.. haha =)

Lena o Jacob sa...

jag funderade oxå på logiken. De åker till thailand i april, så då får de ingen julklapp? Hämnd för att du inte får åka med eller?

Hannah sa...

nej klart ella får åka! vi vill gärna ha med henne! =)

Ella sa...

Jaa, det blir min julklapp hanna. ;P

Lena: Hämnd för att de åker.. =P Nej, mer så att de har det de behöver om de kan åka till Thailand.. ;) Men jag har kommit på nånting de kan få iaf. =)