söndag, december 27, 2009

Summering

Varit en bra jul allt som allt. Fick en massa bra saker som jag önskat mig, fick även lite saker jag inte önskat mig, bra grejer, så jag är nöjd.

Har varit på bio och sett New Moon, men det kanske jag har skrivit. I biosalongen var det vi, ett par till och sen bara en massa fjortisar som satt och tog kort på bioskärmen.

Var barnvakt häromdagen också när hanna och fredric gick på bio. Riktigt roligt att umgås själv med snuttan, även om hon bara sov.

I helgen har det bara varit en massa jobb som gällt. Från julafton och fram till idag har jag städat på krämaren varje morgon mellan 6 och 10. Jobbigt att gå upp så tidigt, men vad gör man inte.

Var på rean en sväng idag efter jag jobbat, gick en stund med Lena, hittade en skjorta (som då inte var på rea givetvis) och ett snyggt linne. Ska se om jag får med mig Dan upp på rean nån dag här också, han vill väl kolla på nya kläder eller nåt.

I veckan är det dags att sätta fart med skolarbetet som blivit liggande, har typ 4,5 sidor kvar att skriva och har ingen koll på vad jag ska skriva. Får hoppas jag kommer på vad jag ska skriva när Linda och jag sätter oss.
I veckan ska jag även träna har jag tänkt, det är bara att hänga på för den som vill. Vet inte om jag ska boka in något spinningpass eller om jag ska gymma, får försöka göra båda sakerna om jag orkar, inte samma dag dock.

Nu ska jag umgås med älsklingen ett tag.

Inga kommentarer: