fredag, mars 05, 2010

Bus och kalas

Fått en massa jobberbjudanden hela tiden av ett företag jag jobbar på, trist bara att jag har en del i skolan nu.

Det muntliga framträdandet gick bra, jag var inte bäst, men jag var inte sämst heller!

Många kalas blir det i morgon, gammelfarmor fyller 96, så blir lite fika för henne. Sen har Hanna och Fredric kalas för Matilda i morgon. Sen ska jag jobba två gånger på det, men det ordnar sig! Måste slå in Matildas presenter bara.

Annars är allt okej, ställt till med lite bus idag bara. Men skriver inte vad det är än, skriver det i morgon em. Det är någon som kanske läser detta som buset är emot. =P


Nu ska jag återgå till älsklingen, godiset och Let´s Dance.

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

mmm tack för buset du! trodde det var snö vid första anblicken.

Ella sa...

Så elaka är vi inte! =)