måndag, mars 15, 2010

Underkänd

Underkänd på hemtentan i svenska, men inte så otippat med den läraren. Verkar som han bestämt sig för att några av oss inte är bra, och ändrar sina kriterier lite allt eftersom.

Ped.tentan vet jag inte än, var inte säkert att de lagt ut den än i facket, så de är bara att vänta o se. De kanske mailar om den eller något, jag vet inte. Får ge mig till tåls på den, men borde få G på den, annars blir jag fan skitledsen.

Nu ska jag ta o sova en liten stund innan jag ger mig i kast med skolarbete. Ska analysera lite texter, och ge respons på en skriven text som två tjejer i min grupp skrivit. Jag har hittills hittat lite saker de kan förbättra, får hoppas jag hittar nåt bra också, det tror jag iofs att jag kommer att göra så. Får hoppas att Karro (tjejen jag jobbar med) också hittar lite bra och mindre bra saker.

Nej, sova var det.

Inga kommentarer: