fredag, mars 12, 2010

Mostrat

Har mostrat ett par timmar idag då syrran var in på kurs i stan. Lika roligt som alltid, eller snarare ännu roligare nu för tiden när hon bara pratar och pusslar typ. Så vi har pratat, pusslat, varit ute och åkt pulka en stund och sovit och ätit lite. Men mest busat. Älskar de lilla busfröt!

Sitter nu hemma och äter godis, blev ingen träning igår. Var lite slut efter spinningen i onsdags. Gym i måndags och spin i onsdags, känns som jag är på gång nu.

Hemtentorna är nu rättade, men jag orkar inte hämta ut dem idag. Jag klarar inte ett U innan helgen, jag vill leva på hoppet att jag får G på båda, även om jag bara tror jag får det på ped.tentan.


Nu ska jag mysa med missarna en liten stund innan jag ska åka hem till Dan.

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

jag ska iväg antingen måndag sen em/kväll eller tisdag morgon (börjar jobba 15.00) ... och fredag.

Ella sa...

tisdag och fredag tänkte jag iväg o träna så de blir bra! Men tänkte ev köra spinning på fredag.