onsdag, mars 10, 2010

Igång med träning igen.

Har äntligen kommit igång med träningen igen! Gym i måndags, impuls iväg till spinning idag (tack vare Jonna!), och gym i morgon! Måste sätta fart om jag ska se någorlunda okej ut på Mallis och till sommaren.

Skolan går väl bra, inte hört nåt resultat på omtentan och vanliga tentan än, men hoppas på att de kommer snart!
Snart är vi klara med denna delkurs också, som jag fick lämna in en komplettering på eftersom jag var hemma sjuk häromdagen, får hoppas att nästa lärare är i samma nivå som den vi har nu och inte som puckot innan!

Har jordens jävla träningsvärk efter gympasset i måndags, glömde stretcha insidan av låren ordentligt, och det har jag fått känna av idag! Satan vad de har gjort ont att gå! För att inte tala om spinningpasset! Men tog mig igenom det iaf!

I morgon blir det att köpa lite böcker till nästa delkurs, sen träna med Lena, sen sitta lite med textanalys, och sen bara slappa. Får se om jag lyckas hålla mig till den planen.


Nu ska jag prata lite mer med Linda här så ska jag sova sen, ska ju ev hjälpa Jonna med ett jobbställe i morgon. Får väl se hur det blir.

Inga kommentarer: