måndag, mars 01, 2010

Helg med massor att göra

Har inte hänt så mycket, har ju varit sjuk så har inte kunnat träna tråkigt nog. Helgen blev en moffarhelg med Dan, så vi har ätit massa pizza, chips och sånt där snusk. Men nu är det nya tag, ska iaf på spinning på fredag har jag bestämt! Sen ska jag försöka komma iväg till gymet på onsdag eller torsdag.

Helgen kommer bli fullspäckad, dels ska jag jobba, och utöver det så fyller gammelfarmor år och det blir fika för henne uppe i Svampen. Plus att mosters lilla skrutt Matilda blir 1 år, så blir kalas för henne på söndagen. Utöver det ska jag hinna med att hämta Linnéa i Kumla på lördagen och hänga lite där. Vet inte hur jag ska hinna med allt faktiskt, kan bli stressad för mindre. Det löser sig på något sätt.

Har den första muntliga framställningen i skolan på onsdag, har inte riktigt bestämt mig, men tror jag ska prata något om barns språkutveckling. Hur det utvecklas genom upprepande av ord, högläsning osv. Vi får väl se.

Är i alla fall nästan klar med uppgiften för vecka 10, jag och tjejen jag ska skriva med har mailat lite fram och tillbaka, så tror vi är nästan nästan klara. Får se om hon är nöjd med mitt skrivande, jag skrev inte så jättemycket i texten men hon har ändå lyckats få med mina åsikter, känns bra.

Nu ska jag kolla på Top model.


1 kommentar:

Anonym sa...

nice blog :)nice girl ;)