fredag, februari 26, 2010

Hektiskt

Varit en hektisk dag idag.
Upp tidigt för att åka ut till syrran och Matilda ute på landet, det var en pärs! Körde fast med bilen och fick ringa på crystals lillebror som fick komma och dra loss mig med sin traktor! (Tack Tack!!)

Sen vidare in till stan och mellanlanda hos kissarna, innan Lena plockade upp mig och vi åkte till Marieberg. Väl där strosade vi runt ett par timmar, Lena hittade iaf nånting hon behövde ha. Jag hittade lite böcker som jag ville ha, en på rea och en inte på rea. Tur att man hade ett presentkort på 100 kronor där. Hittade nån billig tröja också.
Så nu är mina pengar slut för denna månad, eller så illa är det väl inte, men bra nära.

Sen var det att åka hem till missarna och mysa lite med dem. Sen till Dan och äta pizza.

Nu är jag definitivt värd att dricka ett glas vin eller två med älsklingen!

Inga kommentarer: