onsdag, februari 24, 2010

Delkurs

Nu är en ny delkurs igång, med en tjej som verkar vara väldigt strukturerad, effektiv och informativ. Tror det här kommer bli en rolig delkurs, trots att jag inte känner så många o grupp 1 som jag hamnade i, blir säkert kul ändå. Plus att jag inte är riktigt bekväm med att stå framför en massa den gruppen och framföra en text eller ett argumenterande i 7 minuter nästa vecka! Får väl se hur det går, jag får som ett tunnelseende när jag står där framme. Håll tummen nästa vecka!

Har nu lämnat in min omtenta och min svensktenta, skönt o slippa dem. Bara hålla tummen för att jag får G på dem! Unnade mig en pluggfri dag igår då jag lämnade in tentorna i måndags.

Har jobbat en del idag och lite i måndags, var tvungen att få in lite pengar eftersom jag inte jobbade helgen, då hela den dedikerades åt tentorna. Men har fått säga nej till jobb resten av denna vecka, måste hinna med skolan nån gång också!


Nu ska jag återgå till att titta på skidstafetten!

Inga kommentarer: