måndag, februari 01, 2010

Städa

Sitter och hårdpluggar inför tentan, eller iaf kollar på det jag inte kan, när jag inte tvättar eller kollar på Sex and the city som är på i bakgrunden.

Är fortfarande förkyld, har varit det i två veckor nu, men börjar gå över nu. Så det behövdes nog att det bröt ut ordentligt för att det ska gå över. Snart är jag frisk igen, och jag kan komma igång med träning som jag längtar efter! Ett par ordentliga spinningpass, lite tid på gymmet, som jag längtar!

Borde dammsuga här idag, och torka golv nu när jag har gjort allt annat. Började igår med att diska, städa toaletten, plocka undan i hallen, och plocka lite i vardagsrummet. Plus att jag tog undan alla kläder som låg på sängen. Så idag tvättar jag allt som låg i min tvättkorg, mattor och allt, och inser att jag måste köpa en ny tvättkorg.


Nej, om jag ska ta och plugga lite på sånt jag inte kan då, typ fraser, eller om jag ska vika lite tvätt kanske.

Inga kommentarer: