tisdag, februari 09, 2010

Allmänt misspepp

Känner mig allmänt misspepp på allt, hoppas på att lite Matildagos i morgon ska lätta på det hela. Syrran ska hjälpa mig att färga håret, så de inte ser ut som jag har flera olika färger på håret.
Fick idag reda på att jag får göra omtenta på pedagogiken, och det är samma helg som svenska-hemtentan är, fan säger jag bara. Förhoppningsvis så får jag hjälp med ped.hemtentan, flera som erbjudit sig iaf.

Älsklingen ska snart gå o köpa lite chips och cola nu när jag inte är så pepp på nånting, ska bli gott. Har faktist inte ätit chips på ett bra tag, har mest hållit mig till godis.
Så ska vi kolla på den tecknade filmen Upp, får se om den är någe bra.

Nu ska jag stänga ner och försöka få älskling att stänga av tv-spelet så vi kan gå iväg.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker Upp var jättesöt :) Tom så sorglig så det kom tårar från mig

Ella sa...

Jaa, tyckte den var sorglig mest hela tiden. Självklart var den supersöt också! =)