lördag, februari 06, 2010

Blaha

Blev hemma från skolan i fredags, oinspirerande lärare och mensvärk. Får läsa ikapp det jag missade helt enkelt.

I morse var det jobb, gick väl bra som vanligt. Är jobb imorgonbitti också, sen är det skola i veckan som vanligt. Men snart är delkursen med den oinspirerande läraren slut, och vi får en ny!

Ikväll är det delfinal i Mellis, har tvingat Dan att titta på den med mig, han lär ju klaga som vanligt. =)

På onsdag ska jag ut på landet efter skolan, träffa syster, systerdotter och sen färga håret på mig.

I fredags var Jonna o hälsade på hos mig, var riktigt kul o träffa henne igen, träffas allt för sällan hon och jag.


Nu ska jag återgå till facebook medans Dan spelar lite tvspel.

2 kommentarer:

Jonna sa...

JA verkligen för sällan, det får de bli bättring på ;)

Ella sa...

Jaa, det tycker jag allt! Men vi började ju idag så! =P