måndag, februari 08, 2010

Full fart

Varit full fart för mig idag.

Gick upp vid 10 tiden, åkte bort till Dan vid tolv-tiden. Direkt när jag kom till Dan så åkte jag och Nea till Lek och Buslandet. Var där i ca 2 timmar, sen åkte vi hem och jag gick o mötte Jonna vid diana. Körde ett superskönt spinningpass vid halv fyra till halv fem. Så nu sitter jag här nyduschad och nyäten, så skönt så. Nästan första gången jag sitter ner idag.

Hittade inte min bok till skolan, så jag har inte kunnat läsa nånting. Funderar på vart den tagit vägen, den kan ju inte bara försvinna! Måste ju ha den till i morgon, hoppas den ligger hemma nånstans men vet inte vart det skulle kunna vara.
I morgon är det dags för skola igen, samma oinspirerande lärare som vanligt, får se om man lär sig något.


Nu ska jag facebooka en liten stund.

Inga kommentarer: