torsdag, februari 11, 2010

Tentor och jobb

Filmen Upp var jättesöt, och sorglig lite då och då, så det kom tårar. Allmän skitdag var det då, den blev bättre igår med lite Matildagos. Jösses vad det barnet har fått fart! Springer mest överallt, roligt att se utvecklingen som går så fort!

I morgon är det träning som gäller, lunchpass spinning, ska bli superskönt! Sen ska det bli lite plugg och sen på kvällen är det bio, Snabba Cash ska vi gå och se! Älsklingen bjuder!

Två hemtentor nästa vecka, dels svenskatentan från onsdag till måndag, med ett seminarie mitt i det hela. Lördag till måndag är det pedaogiktenta, omtenta för den som missat det. Så min planering är att sitta med svenskatentan onsdag-fredag, sen lördag och söndag är det ped.tentan som gäller. Sen är det inlämning på måndag, 10 för ena och 12 för andra, men lämnar säkerligen in båda samtidigt.
Måste maila min gruppledare på jobbet och avsäga mig jobb, kan inte jobba och ha två tentor samtidigt, funkar inte riktigt för mig.

Gick lite tidigare idag från lektionen, dom är inte så värst roliga och jag lärde mig mer på att sitta och läsa för mig själv när han undervisade.

På lördag är det melodifestival hemma hos mig, med glitter och glam! Blir jag och Jenny troligen, eventuellt Jonna också men vi får väl se. Blir trevligt vilket som!

Ska försöka läsa lite om läsutveckling i boken jag fick låna av Linda.

Inga kommentarer: