lördag, oktober 23, 2010

Sjuk

Har varit sjuk i över en vecka nu, har inte varit på praktiken och inte orkat göra nånting alls. Jag har legat på soffan och sovit och tittat på tv om vart annat. Har verkligen inte orkat nånting. Var iväg till praktiken i måndags, men sen har jag varit hemma. Får se till att gå iväg denna vecka och köra stenhårt på mina uppgifter och försöka skriva så mycket det bara går.

Var ute och nattvandrade i fredags natt, (förra fredagen) men det hjälpte ju inte, för samtidigt som vi organiserade oss så blev en kvinna våldtagen på en av gatorna i närheten. Man kan med andra ord inte gå säker någonstans längre. Skönt att det finns taxi att tillgå, men det betyder ju inte att man går säker i sitt eget hem heller.

Ikväll är det födelsedagsfest för en av Dans kompisar som fyllt 30, får väl se hur kul det blir, de ska ju bara spela hårdrock och sånt skit. Kanske går vidare nån annanstans eller nåt, vi får se. Känner ju inte så många där heller.

Well well, nu ska jag iväg o hämta mina nyklackade skor och sen ut till syrran för att färga håret.

Inga kommentarer: