söndag, oktober 03, 2010

Svampen

Första veckan på VFUn har gått kanon, jättekul att lära känna en massa nya barn. Barnen på den här förskolegruppen är så trygga i sig själva, så jag blev välkomnad på en gång av alla inom ett par dagar. Hur kul som helst!
Den här veckan har jag mest lärt känna barnen, nästa vecka kommer jag försöka dra igång något projekt som har med läsning och sagor att göra. Har inte riktigt kommit på vad men det löser sig så småningom.

Har jobbat i helgen, trist men vad ska man göra. Måste ju ha pengar.

Får mina första lediga dagar nästa helg, efter att ha jobbat 14 dagar i rad, eller jag har jobbat 4 (helgerna) och praktiserat resten.

Idag har jag och Linnéa varit på en promenad bort till svampen och tagit en fika, ska lägga upp bilder från det lite senare eller i morgon. Ska även försöka lägga ut bilder på mina fina skor.

Har beställt hem lite vinterkläder, så jag kan vara ute i snön i vinter.

Gillar dem starkt, nu är det bara ett par riktigt ordentliga skor kvar att köpa. Får väl önska mig det i present när jag fyller år snart.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Fina kläder du köpt :) Skulle egentligen också behöva varma sådana men det får vara. Jag ska isolera mig om det blir riktigt kallt nu i december och januari :)

Ella sa...

Det gör du helt rätt i, du har väl anledning till det då också! =P