lördag, oktober 30, 2010

29

Har varit så trött på sistone att jag inte orkat nånting i stort sett.
Idag är min födelsedag och jag är nu 29, bara går och väntar på min 30 års kris. Nej, men den hoppas jag väl på att slippa, ligger dock säkert i riskzonen. Min mentala hälsa är ju inte vad den ska. =P

Fått bra grejer i present, varma vinterskor (för pengar jag fått av Franzéns). En ny hemtelefon av mamma, pappa, syrran, Fredric o Matilda, en ny cykelsadel av farfar. Är riktigt nöjd må jag säga, fick precis det jag önskade mig. Plus att jag får en middag ute ikväll av Dan, lite lagom sådär.

Nu i veckan är det dags för skola med idiotläraren, han som vi anmälde. Ska verkligen bli skitkul, inte. Är hellre ute på praktik i 5 veckor till. Men tänkte skippa första lektionen och hänga lite med syrran istället. Så får jag gå på hans fortsatta lektioner. Men ska inte ha honom som examinator, alltid något.

Anmälan mot honom blev det inget med, rektorn la ner det eftersom "ord stod mot ord". Är riktigt frustrerande faktiskt, så lärare ska kunna kränka sina elever lite som de vill uppenbarligen.




2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är bäst du passar dig eftersom du är så labil :P

Ellian sa...

Hahahaha, jag får ta o göra de.. =P