onsdag, september 21, 2011

All energi

Det är mycket plugg just nu, all energi går åt till att bli frisk och att plugga till tentan som är på fredag. Borde kunna få ett G på den, annars vetefan vad jag gör.
Men jag blir galen på vissa personer under seminarierna, de frågar frågor med uppenbara svar, svar som står i boken. De frågar saker, som läraren nyss svarat på, i ett långt utlägg. Jag höll på att skrika rätt ut häromdagen då hon frågade samma sak flera gånger och hon verkade verkligen inte ta in någonting. Hon frågar helt irrelevanta saker, som inte ens hör till ämnet, som snarare är en fördjupning som vi inte behöver kunna. *suck*

I helgen ska vi ha en myskväll med bio och mat, får väl se om det går något bra på bio annars får det bli att gå ut och äta och sen hem och ta hem någon film eller så.
Sen ska jag även träffa älskade systerdotter och ha lite mys med henne någon dag, eller ja, jag ska träffa syrran också, men ändå! Får se till att få in lite mer regelbundna träffar med lillskruttan, känns som jag inte träffar henne så mycket nu för tiden. Men hon blir lika glad varje gång hon ser mig, står och studsar upp och ner och nästan tjuter "Ella, Ella, Ella!" med ett stort leende på läpparna.

Nej, ska väl ta o plugga lite mer då så något sätter sig.

Inga kommentarer: