torsdag, september 15, 2011

Snart 30

Det är nu ca en och en halv månad kvar innan jag blir 30, och än har jag ingen kris, eller ingen kris som jag märkt av iaf, ingen värre än vanligt. Jag har väl blivit mer uppmärksam på vad jag lägger min tid på, vad som är värt att lägga tid på, men det är väl ingen kris riktigt. Det är väl mer att försöka eliminera de saker som tar onödig tid för mig, idag har jag dock fått lägga onödig tid på att tjafsa över en onödig sak, dumt att fråga vad jag menar liksom? Jag försökte förklara men då var han redan arg o då slutar han lyssna.

Lägger ner rätt mycket tid på skolan nu, känner att jag behöver det om jag ska ta mig igenom den här mastiga kursen, den är bara på 7,5 poäng men med sjukt mycket (onödiga) examinationer. Helt galet att universitetet (eller kursansvariga) inte fattar att kursen inte blir bättre bara för att man lägger in mer examinationstillfällen.

Nu ska jag ta o mota ungen från datorn eftersom ingen annan gör det.

Inga kommentarer: