tisdag, september 06, 2011

Fokus

Kikade in här häromdagen och insåg att jag är värdelös på att uppdatera just nu! Har inget jobb jag kan skylla på längre, där slutade jag för två veckor sen! (*yey*) Men nu är skolan igång igen och jag lägger all fokus jag kan på den, ska inte ha en enda rest eller omtenta den här kursen har jag planerat! Blir ju lite lättare när jag vet att jag inte har jobbet att tänka på. Så denna höst kommer jag att fokusera på.. fokusering.. =P

Annars händer inte så mycket faktiskt, är ute nån gång ibland men sitter mycket hemma och tittar på film. Var ute på Harrys i helgen med Dan och sen Jenny från klassen som hakade på. Hade skitkul hela kvällen, ända till jag halkade (eller fastnade med klacken på skon i en litenliten kant och dråsade ner för hela den trappen utan nån hejd. Började gråta lite smått för att de gjorde så ont. Vakterna tyckte vi skulle ringa dit ambulans och grejer, så de gjorde vi och de sa precis det jag trodde; att det var blåmärken och skrapsår och inget brutet.
Så här sitter jag idag och är full i stora blåmärken och skrapsår som fortfarande ömmar, och säkert kommer göra de ett tag till.

Ja, det är väl de mest händelserika som hänt mig sen sist jag uppdaterade. Spännande va? =P

Jag är förresten ikapp med alla kompletteringar och restuppgifter i ALLA ämnen fram till idag, det är så otroligt skönt att ha den känslan för en gångs skull! Jag kan verkligen fokusera på den kursen jag läser nu och inga andra skitsaker!

Nej, nu ska jag ta och fortsätta plugga innan jag får belöna mig med en tupplur. Ikväll är det ju föräldramöte för Linnéas klass och jag tänkte mig dit, vi får väl se.

Inga kommentarer: