söndag, oktober 16, 2011

Godkänd antar jag

Det kändes toppen att skriva omtentan, får jag inte ett G på den så vet jag inte vad de är ute efter. Men det kändes som ett G iaf, kunde de flesta frågorna tack vare att jag och Elvira satt dagen innan och pluggade en del. Eller pluggade, vi gick igenom instuderingsfrågorna och tentafrågorna, och det var tur för en hel del va frågorna var likadana på omtentan som på vanliga tentan, var väl någon av lärarna som inte orkade ta fram nya frågor.

Igår hade vi myskväll här i det Johanssonska/Franzenska hemmet, spelade spel med Nea en stund först. Sen kom Jenny och vi kollade på film och åt onyttigheter, hon åkte hem vid halv ett tiden och då var jag rätt trött efter tentan på morgonen.
Idag har vi inte gjort många knop, städat köket och ätit mat, och snart ska vi skjutsa Nea på kalas. 16-18 är en skum tid för ett barnkalas på en söndag tycker jag.

I veckan ska jag plugga en del hade jag tänkt, så jag slipper omtenta på tentan som är nästa fredag. Så trött på att alltid göra omtentor.

Nej, dags att dra på sig ett par jeans och köra henne antar jag.

Inga kommentarer: