tisdag, oktober 04, 2011

Extrajobb!

Känns som det är mycket hängande över mig just nu, som att det hela tiden är något jag måste plugga eller göra. Jag blir sån att jag stänger nästan av istället för att ta tag i det. Men idag tog jag tag i saken och sökte ett extrajobb inom förskoleverksamheten, och fick svar nästan på en gång. Ska bara skicka in utdrag ut belastningsregistret så ska jag köra igång sen, ska bli skitkul att få jobba extra med det jag faktiskt vill jobba med! De var tydligen i skriande behov av vikarier så det var bra att jag hörde av mig sa hon jag pratade med.
Livet känns återigen lite bättre, med en extrainkomst behöver jag/vi inte tänka på pengar i samma utsträckning som man får göra idag. Så otroligt skönt!

Nu ska jag ta och sätta mig framför tvn en stund, det är jag värd nu när jag har pluggat en del och skaffat mig extrajobb!

1 kommentar:

A sa...

Härligt! Fan vad fint att få extrajobb inom det du är utbildad för. Det kommer att gå galant :)