måndag, oktober 24, 2011

Plugg Plugg

Kvällen häromdagen blev bättre och avslutades med mys.

I morgon är det jobb på förmiddagen, gött att få in lite extrapengar! Sen är det skola hela eftermiddagen, inte så kul med heldag igång kanske. Men jag kommer somna ovaggad i morgon kväll iaf!

Just nu sitter jag och försöker gå igenom instuderingsfrågorna vi fått inför tentan, det går väl sådär typ. Men jag försöker i alla fall. Ska ju gå igenom dem i morgon på lektionen så, kan skriva ner svaren då och plugga på det hela sedan. Har ju hela onsdag och torsdag på mig att plugga sen, har för mig att jag avsade mig jobb då. Satte mig visst ledig för jobb på onsdag, men får väl säga att jag bara kan antingen förmiddag eller eftermiddag då.

Har bjudit lite folk till födelsedagsförfest på lördag, återstår att se om det kommer någon eftersom jag är ute i sista sekunden som vanligt, PLUS att det är halloween nästa helg så då verkar ju ganska många ha halloweenfest denna helg av någon anledning. Om inte annat så får väl jag och Dan gå ut som vi brukar, eller gå ut o käka, vi får se vad de blir helt enkelt.

Nej, återgå till pluggandet kanske.

Inga kommentarer: