måndag, januari 09, 2012

Älskade Tösakatten

Jag har skaffat mig en ny telefon nu, äntligen slipper jag min sönderslagna front. Blev en iPhone till slut efter mycket velande. Blir inte så mycket dyrare än vad jag betalade innan, så det är en toppendeal för mig!
Såklart fastnat i wordfeud som jag misstänkte jag skulle göra, de var den första appen jag tog hem!
Älskar den iaf, telefonen alltså!


Vi inleder väl det här året med lite död också. =( Min älskade kissekatt Tösen gick bort natten till igår, jag fick ha henne i ca 20 år. Saknar henne redan! Jag hann i alla fall ut och säga hej då, även om vi inte kommer begrava henne förrän i vår när det går att gräva i marken. Hon ska begravas bredvid mammas o pappas gamla hundar. Min älskade kissekatt, försökte hitta en bild på henne på datorn. Men har nog de flesta som vanliga kort liggande i källaren. Vila i frid Tösabiten min!
Fortsätter väl på det tråkiga temat, min gammelfarmor ligger också för döden, fick en massiv stroke häromdagen och inga livsuppehållande åtgärder har satts in. Hon är ändå 93 år i mars så det är väl hennes tid, men iaf.


Nej, ska väl ta o skriva klart min sista matteuppgift så jag är av med den skiten sen. Kan fortfarande inte fatta att jag blev godkänd på min mattetenta! Hämtade ut den idag, mycket "ok-" men jag skiter i det. Jag blev godkänd iaf. Får hoppas jag slipper komplettera på uppgiften som ska redovisas på fredag.
På måndag börjar en ny kurs! Pedagogik med tre delkurser jag valt själv, ska bli riktigt skoj!

Nej, matteuppgiften var det. Ska bara lägga ett till ord på wordfeud.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nej hon är ännu äldre.. 98 i mars.

Ella sa...

Ah just.. fick för mig att de skilde 90 år mellan tuldan och Rut.