onsdag, januari 04, 2012

Matteuppgift

Ska försöka bli bättre på att blogga i år!

Sitter och har fastnat i en matteuppgift som ska skrivas nu under jullovet, jag ska få ihop 10 sidor men är än så länge uppe i åtta och några rader på sidan 9. Vet inte hur jag ska lyckas få ihop tio! Men det är väl bara att kämpa på antar jag.

Snart börjar nästa kurs, pedagogiken del två typ. Bara ett år kvar på utbildningen nu! Scary så det förslår! Sen ska jag ut och göra det jag längtat efter, jobba med barn! Kommer få göra lite praktik nu i vår, men ska även försöka se till att få jobba lite också.


Har plockat ner nästan alla julsaker nu, bara en gardin kvar. Men gardinen kommer få sitta kvar till jag köpt en ny fin köksgardin, har ju inga ordentliga sådana.

Nej, säga åt sambon och diska och så ska jag fortsätta skriva.

Inga kommentarer: