onsdag, januari 18, 2012

Mycket att läsa

Det är så sjukt mycket att läsa nu till förseminariet i morgon, jag har läst kanske hälften och nu har det tagit stopp. Jag fattar inte det jag läser längre, så det är nog dags att sluta för kvällen och försöka läsa lite i morgon när jag äter frukost. Om det går in något mer. Är riktigt intressant så jag hoppas det går in lite mer.

Är mycket nöjd med min Iphone och använder den mest hela dagarna. Appropå ingenting alls.

Mamma o pappa är i Thailand nu, de fuskisarna! Är lite avundsjuk bara, men nån gång ska jag åka dit jag med.

Blir kanske av med mitt extrajobb, har inte riktigt fattat det där trots utskickat mail. Örebro kommun har sagt upp avtalet med detta företag, men företaget hoppas på att kunna bemanna förskolor i Örebro ändå och jag med annan huvudsaklig sysselsättning står kvar i företagets register. Hmmm.. får väl se om jag ska börja leta efter nytt extrajobb.

Nu ska jag vara lite social med Danen, för det kommer jag inte orka i morgon eftermiddag/kväll.

Inga kommentarer: