lördag, juli 29, 2006

Ellinore....

Haha nu är vi här, ska ställa till lite oreda tror ni va.?? ha fel igen, vi är halft onyktra och mår ganska bra så varken jag eller pelle ser nån anledning till att klanka ner på nån eller nånting. Vädret är på topp och ölen i kylen så man kan INTE klaga, vi ska snart dra och ella tjatar på mig att jag ska göra mig iordning men det är lugnt =) vi siktar på strumpan och hoppas att inte att Niklas står som vakt (Värre än BAJS (Internt) ) så jag kanske kan komma in eller så får ella trolla som vanligt. Ella är guld och alla som säger annat kan dra åt ....... så ser jag det iaf, pelle också. =) det är nog första och sista gången jag skriver på denna blogg men det återstår att se men alla som läser får ha en J***la trevlig dag eller kväll. MVH Heman & pelle

1 kommentar:

Lena o Jacob sa...

.... jaha det blev minnsan fest i går. Skyll dig själv att du mår dåligt nu. (...skriver detta i framtids form eftersom du kommer läsa detta först i morgon söndag) hehe ooo vad jag är klurig.