måndag, juli 31, 2006

Välkommen till 37an

Jag är så jävla smart!

Jag hatar att vara nyfiken! Nu har eventuellt en av mina nya grannar, eller iaf en kompis till dem, sett mig i de fulaste underkläderna jag äger och har. Ett par leopardfärgade och svarta trosor, sju år gamla, en helt urtvättat vit behå som inte har färgen vit längre.
Bara för att jag är så nyfiken att jag går ut på balkongen för att titta ner vilka det är som flyttar in då titthålet var för litet för att se något i, jag tänker inte på att det är lite glas istället för täckande på sidorna. Självklart så är en av dom ute på balkongen just då.
Får man välja om man vill dö nu? För då vill jag de..


Välkommen till 37an, här sparar vi inte på krutet första gången vi ses.


1 kommentar:

Anonym sa...

Undra om det finns nåt ledigt på den där 37.an. Verkar vara ett intressant hus.. ;)