söndag, juli 30, 2006

Snälla saker

Söta pojkar som skriver så snälla saker om mig! =) Jag håller fortfarande fast vid att dom är några av världens bästa!
Nej, jag tar inte bort ert inlägg! =)


Hade rätt kul igår, kom dock aldrig igång riktigt kändes det som. Hade roligare på förfesten där vi mätte BMI och sådana saker! =P Enligt det är jag på gränsen till övervikt! Haha, jo det är sant. Helt sjuk, för det är jag definitivt inte! Det vet ni som känner mig!

Fick skjuts hem igår, eller ja, hem och hem. Sov borta, la mig i sängen och tvärdäckade, märkte aldrig när han kom och la sig. Vaknade utan att vara bakis! Kan ha berott på att jag åt mat igår natt.


Tack killar för en rolig kväll! Och för att jag får hänga med er! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger som en väldigt klok tjej sa till mej häromdagen.

Det är väldigt roligt att läsa positiva saker, speciellt när man vet att personen som säger/skriver det verkligen menar det! Det värmer.

Det är en viss skillnad på att vara ytligt trevlig och verkligen mena det man säger.

Det är ganska lätt att sortera upp de som menar vad dom säger och de som är ytliga.

För min egen del så tror jag att de personer jag tycker om, vet om det och det hoppas jag verkligen att de gör. Annars måste jag visa det bättre :) Och de jag inte gillar borde märke det, annars får jag jobba på det också!