söndag, juli 02, 2006

Lättflirtad

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Peter och Carro, även om jag övergav dom ett tag.
Fick ett litet hångel vid namn Fredrik, han var söt. Han stod hela tiden och sa "Chrille har aldrig sagt att han har så heta vänner.." Ha, lättflirtad som jag är på fyllan så fnittrade jag lite förtjust och sa "asch då.." och rodnade som sig bör.
Det blev ingenting där, var mest en liten rolig krogflirt.

Försökte banka vett i en skalle som inte verkar vilja få vett inbankat, så där har jag lite att göra. Personen måste våga tro på sig själv istället för att förlita sig på alla andras tro på den. Jag kommer inte överge personen. Så enkelt är det.

Sov borta går igen, måste prata med honom snart. Drömde att jag fick totalnobben, men det tror jag inte kommer hända. Möjligtvis nobb, men inte totalnobb. Men allt känns så lugnt och avslappnat och jag vill inte riktigt förstöra det än

Inga kommentarer: