fredag, juni 30, 2006

Värsta bästa dagen

Bästa dagen.

Var på dagiset en timme, träffade min handläggare, sen åkte jag hem. Eller jag åkte upp på stan och kollade efter bikini eftersom min gått sönder, hittade ingen så jag får klara mig ändå.

Hem, packa badväska och iväg till alnängsbaden. Efter kanske 30-40 minuter kom M dit och vi var där hela dage, badade, solade, pratade, läste och busade. Åkte därifrån kanske vid 17 tiden.
Åkte och lämnade bil till syster, köpte mat och åkte sen hem.

Helena dök upp vid 18 tiden. Värsta bästa kvällen. Vi drack vin, åt tacos och pratade om hennes problem som inte är problem, pratade om vad jag känner för vissa personer osv. En helt okej kväll i mina ögon.

Man vet att man känner varandra när man kan se i den andras ögon och se att personen rodnar. Det syntes inte på mina kinder eftersom jag är lite solbränd där.

Jag älskar mina vänner! Helena i hjärtat!



Inga kommentarer: