tisdag, juni 13, 2006

Varmt

Det har varit två varma sköna dagar.

Igår var jag iväg på tre olika badturer, först med pappa hela förmiddagen. Med Mattias halva eftermiddagen och med Helena på kvällen. Rätt skönt, men VÄLDIGT uttorkande. Peter kom förbi en sväng igår också och åt kvällsmat, trevligt. =)

Idag har jag solat och badat med pappa ute i Ramsjön, på eftermiddagen låg vi och löste korsord på en filt i skuggan. Så otroligt skönt! Nu är jag dessutom uppbränd mellan boobsen, ajaj.

Imorgon ska det bli regn så då ska jag passa på att åka till apoteket och hämta ut mina tabletter, städa om det blir svalt. Sen får vi välan se vad som händer och sker.

Just nu är det "bara" 29,4 grader på min balkong och stekheta 29,8 grader inne i min lägenhet. Den här försommaren tar kål på mig.

Inga kommentarer: