fredag, juni 16, 2006

En lista

En liten lista jag hittade i Lenas blogg.

Tio första:

Första bästa kompis: Karin
Första bil: En grå Volvo som jag fick av pappa.
Första kärlek: Per i tvåan
Första husdjur: Vovven Kimme
Första semester: Var några månader gammal, vet inte vart.
Första jobb: Ordentliga jobb och inget sommarjobb var på ett städföretag.
Första köpta skiva: Jadu, Carola eller Michael Jackson
Första riktiga kärlek: Daniel
Första piercing: öronen när jag var 13-14.
Första konsert: Det minns jag inte

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Det var väl ett par cider förra helgen.
Senaste bilfärd: Från Helena hem till mig.
Senaste filmen du såg: Minns inte.
Senaste ringda telefonsamtal: Peter.
Senaste bubbelbadet: Oj, jättelängesen
Senaste spelade cd: En bränd blandskiva.
Senaste kyss: I hmm, Onsdags
Senaste gången du grät: För ett par kvällar sen.
Senaste måltiden: Makaroner och fiskpinnar

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Tror inte det.
Blivit arresterad? Naj.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej.
Varit på tv? Jo, lokaltv.
Fått ditt hjärta krossat? Way to many times
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Aldrig gjort faktist.
Busringt till nån? Absolut

Sju saker du har på dig:
1. Hårsnodd
2. BH
3. Trosor
4. Nej
5. Nej
6. Nej
7. Jag har helt enkelt inte sju saker på mig.

Sex saker du gjort idag:
1. Gått på stan
2. Cyklat
3. Shoppat tröja och mascara
4. Borstat håret
5. Badat
6. Hjälpt Helena att baka muffins

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Tofsan
2. Bitch
3. Datorn.
4. Min säng
5. Mina fläktar

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):
1. Helena
2. Jenny
3. Tobias
4. Syster

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Bara två?! Ok.
1. Resa en jäkla massa
2. Skaffa barn

En sak du ångrar:
Jag ångrar ingenting i stort sett

Inga kommentarer: