torsdag, juni 29, 2006

En lista

FLER ÄN FEM KOMPISAR: Mhmm
BRUNT ELLER BLONT HÅR: Rött
FÄRGAT HÅR: Ja, i rött
NÅGRA SYSKON: Lillasyster Hanna
LINSER ELLER GLASÖGON: Ingendera
JOBBAT PÅ EN BAR ELLER RESTAURANG: Nope
MYCKET PENGAR: Jag går på vuxendagis, vad tror du?!
NÅGON POJKVÄN: flera pojkiga vänner
NÅGON FLICKVÄN: flera flickiga vänner
ÄTSTÖRNINGAR: Nja, inte direkt. Men matproblem ibland.
NÅGON FAVORITLÅT: Shakira - Hips don´t lie
GJORT NÅGOT FÖR ATT HJÄLPA NÅGON IDAG: Har jag säkert, minns inte riktigt.
NÅGON RIKTIG BUNDIS: några få
EN EGEN LÄGENHET: Aaa *nickar*
DUSCHAT IDAG: Nej, igårkväll
NÅGRA FRITIDSINTRESSEN: Läsa en massa, festa, umgås med mina "bundisar"
NÅGON SJUKDOM: depression är väl klassat som en sjukdom, förutom den? Ingen.
NÅGON RIKTIG FIENDE: Inte vad jag vet!
INTERNET HEMMA: Jajjemen
EN MOBIL: Samsung A800
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Problem och problem vet jag väl inte.
NÅGON KÄNDIS I SLÄKTEN: Naj.
EN KOMPIS DU EGENTLIGEN INTE TYCKER OM: Nej.
EN BÖGKOMPIS: Vad är de för fråga? Spela roll vad mina vänner gör!
EN BRA LÄRARE/CHEF: Catta i mitt hjärta!
NÅGON/NÅGRA KOMPISAR SOM KNARKAR: Det vete sjutton alltså.
NÅGON FAVORITKÄNDIS: ehm.. jag vet inte? Pass?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Josh "Sawyer" Holloway kanske? :D :P

Ella sa...

Iofs, där slog du huvudet på spiken. Tänkte inte på honom.. =P