tisdag, juni 06, 2006

Genomförkyld

Jag är genomförkyld, känner ingen smak på maten, är inte hungrig. Kan tänka mig att jag har feber också. Får se om jag pallar fotbollen imorrn, om det är ens lika det Helena hade så kommer jag inte vara frisk imorrn. Men då får jag åka dit, se dem stå i mål första halvlek och byta i andra om det skulle gå allt för dåligt.

Dagen idag har varit lugn, nästan för lugn. Har tittat på 3 filmer idag, Wallanderfilmer som var helt okej! Inte haft datorn på så mycket, utan mest legat i soffan och tagit det lugnt. Var iväg en sväng till tempo då jag fick cravings efter filmjölk, köpte även godis där (fy på sig Ella, godis på en tisdag). Så imorrn ska jag inte äta nåt godis alls (lycka till) och ut och gå om jag mår bättre, får väl se.

Ska lägga mig och sova snart, trött som ett, jag vet inte vad. I natt kommer jag inte bli störd i alla fall, det är ett som är säkert.

I morgon måste jag ringa af och fråga vem som är min handläggare och sen ringa henne, eller maila.

Dags att snyta sig och sova

Inga kommentarer: