onsdag, juni 07, 2006

Gravid

Dröm:
Jag är gravid, men ingen vet om det. Vi är på läger och ska åka därifrån när det börjar ösregna, jag och min syster skickas iväg för att köpa smörgåstårta som avslutningsmat.
Vi åker både tunnelbana och bil och hittar tillslut en affär som säljer tårtor. Det blir en äcklig chokladtårta eftersom dom inte hade något annat.
Jag och min syster ger oss iväg därifrån utan tårtan och vi får åka en slags båt ned för en stor vattenfylld brant, genom ett långt vattenfall. Vi tar oss igenom det och åker bil en bit ut i Närkes kil, där stöter vi på et stor häck som vi måste klättra över. Min syster har nu förvandlats till någon gammal tant som manar mig att klättra högre för att komma över.
Plötsligt är vi framme vid toppen och kikar över, där är det översvämning och vi ser hur Aragorn (från sagan om ringen) ligger där ihjälslagen pga slagsmål om mat. Vi börjar klättra ner på andra sidan för att slåss om maten vi också..

Och där vaknar jag.
Jag är otroligt glad när jag vaknar för jag vill inte vara gravid...

Inga kommentarer: