lördag, juni 03, 2006

Äcklig röd volvo

Jag har halvt om halvt tappat rösten.

Jag hatar Örebros idiotiska bilförare! Jag kommer körande i en korsning där det är högerregeln, rätt vad de är kommer det en röd volvo körandes i hög hastighet från min vänstra sida. Jag tänker att han stannar eftersom de är högerregeln, men NEJ! idioten kör vidare och jag tvingas tvärbromsa för att inte köra på honom. Var väl bara ett par centimeter ifrån.
Sen är han en liten raring och ger mig långfingret, trots att det är han som skulle stannat eftersom jag kom från HANS HÖGER. Han lär ha vetat att det var han som gjorde fel eftersom det dröjde ett par meter innan fingret åkte upp.
Han körde förbi mig en gång till sen, skrek något okvädningsord till mig. Herregud, omogen pojk, han har säkert nyss fått körkort. Eller så vet han bara inte hur man kör bil, pucko.

Inga kommentarer: