måndag, juni 26, 2006

Arbetslös = Värdelös

Jävla fjanterier det här med vuxendagis. Nu har vi 2 timmars lunch, sen ska jag tillbaka, vara där i ca 30 minuter och sen är det slut för dagen. Fjantigt eller vad?
Vi är två tjejer på skiten, och tydligen är jag väldigt intetsägande eftersom dom vet nu vem den andra tjejen är men ropar upp mitt namn när dom ska lämna ut viktiga papper. Jag sitter ändå bredvid henne.

En av de anställda där har hunnit kläcka ur sig två saker;
Arbetslös = Värdelös (tack, det peppar ju en verkligen i jobbsökandet. Inte)
"Tar ni inte jobb på Mc Donalds krossar ni våra hjärtan, det är inget dåligt jobb." (Jag skulle krossa era hjärtan 1 miljon gånger om jag kunde.)

Jag har varit där i 2 timmar och jag hatar redan skiten, jag kommer gå dit, sitta av tiden och sen gå hem. Eventuellt kommer jag sätta i system att dra hem tidigare var och varannan vecka.


Är det verkligen meningen att man ska må sämre av att gå dit? Ska maila min handläggare om det inte känns bättre efter den här veckan tänkte jag. Bland annat ska jag då fråga om jag måste fortsätta gå på det när jag fått jobb (Håll Tummarna för att jag får jobbet!!!) från 1 augusti.


Jävla skräp



Inga kommentarer: