söndag, juni 11, 2006

Oskuld och osäkerhet

Köpte förresten ett par jättefina skor i lördags också! Och tro det eller ej, jag fick inte skavsår när jag var ute i dom! =)

Dessutom så hade jag rätt när det gällde en viss tjej, hon tålde mig inte alls tydligen. Jag hade inte gjort henne någonting, inte minsta lilla. Men men, det brukar ju vara så. Dom flesta tjejer som inte känner mig börjar avsky mig utan anledning, jag vet inte riktigt varför. Kan tänka mig att det beror väldigt mycket på osäkerhet och dåligt självförtroende. Jag kan vara väldigt utåtriktad och sprallig och prata med väldigt många, notera att det inte gäller flirtande! Jag kan prata med killar utan att mena någonting speciellt. Jag klär mig visserligen utmanande, men om förhållandet är så osäkert så att killen/tjejen inte kan låta bli någon i urringat, då är det illa ställt.
Ett fint litet tjejfenomen detta.
Har blivit kallad för det fula h-ordet en gång för att jag satt och pratade med tre (eller något sånt) olika killar under en kväll (detta var på den tiden då jag till och med var oskuld!). Fint att få det kastat i ansiktet, tyvärr var jag inte så tuff på den tiden, så jag gick iväg och grät. Hade det varit idag hade de minsann fått höra ett och annat!

Vissa tjejer kanske skulle ta tag i osäkerheten istället för att gå runt och tycka illa om människor man inte ens känner!

(Nej, jag är inte perfekt, men jag jobbar iaf på min osäkerhet!)

Inga kommentarer: