torsdag, juni 01, 2006

Konstiga grannar

Jag förstår inte vad mina konstiga grannar håller på med. På dagarna är de lugnt, men på kvällarna dunsar det och dom verkar stampa så hårt i golvet att mitt vardagsrumsbord vibrerar. Jag bor högst upp kan jag meddela så det är grannen BREDVID som gör så. Alltså, jag verkar ju aldrig ha vettiga grannar i det här huset! Det är mycket irriterande kan jag meddela! Jag spelar ingen hög musik, jag har inte haft fest på 4 år, jag skriker och gapar inte. Så vad är de för fel på dom?

Är det någon som vill byta lägenhet med mig? Jag skulle hellre vilja ha en lite mindre lägenhet i typ Vasastan. Men det är antagligen en omöjlighet, vill ju mest slippa bort från mina grannar.

1 kommentar:

Inger Rozén sa...

Hej!
Har du lämnat dessa meddelande om dina grannar,vill nog ingen byta bort sig!
Jag har lika illa som du!
Kramen,Inger Rozén