fredag, juli 21, 2006

Konstigt

Det blev konstigt efter jag berättat, men inte dåligt konstigt utan bra konstigt, eller. Jag vet fan inte alltså, blir ju inte klokare på det liksom.


Slutade lunch idag vid parkarbetet (13:00 då), så otroligt skönt. Sen var det bara hem, äta och sen iväg och bada en stund med Helena och Peter. Såååå skönt!
Dock tror jag att jag bränt upp mig efter dagen på jobbet, vi badade ju i vattenspridaren ett antal gånger. Lär ju inte ha märkt när solen tog.

Spenderade sen kvällen med Helena, där ingick bl a kortspel och lyssnande på två blondiner från balkongen under. Alltså, så unga och så naiva (3 år yngre visserligen). När blev jag så bitter och fördömande?
Deras konversation var intressant att höra, jag hoppas inte jag lät så när jag var 21-22.


En helt okej dag helt igenom, vaknade på ett bra ställe och slappade i stort sett hela dagen på jobbet. Sen var det bara att åka hem och ta in att jag får sova längre än till klockan 06.12 imorgon.

Inga kommentarer: