lördag, augusti 12, 2006

Behövde sömn

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, Förlåt!

Maria från kga och hemska jobbet var här igår, det var mycket trevligt! Har inte träffat henne på hur länge som helst! Vi åt lite mat och sen fick hon se vart jag har växt upp. (Och mina föräldrar i all sin onyktra prakt)
Skulle gått ut och tagit en cider eller så på kvällen, men jag bangade det och åkte hem istället. Vi satt hos Peter och förfestade jag och Robban, men efter 2 cider och klockan nio blev jag trött. Så vid 22 cyklade jag hem och vid halv elva nånstans tvärsov jag.
Vaknade vid kvart i tio imorse, tror jag behövde sömnen!

Idag har jag hjälpt Peter att flytta över alla sista saker från den gamla lägenheten, gick rätt fort. Sen lagade han mat som tack för hjälpen, hur skönt som helst att jag slapp.
Ikväll ska jag nog med Mattias till Eskilstuna, lutar starkt åt det! Jag och mitt godis ska med.

Inga kommentarer: